Total: 0,00 
Total: 0,00 

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe NARWA.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ MAKKUNSTIKOOL (registrikood 16047995), asukohaga Kuldnoka 6-10, Tallinn 10619.

— Müügilepingu kehtivus, teave toote ja hinna kohta.
— Veebipoest kaupade ostmisel kehtivad müügitingimused.
— Toodete juurde on märgitud e-poes müüdavate toodete hinnad. Hind sisaldab tasu kauba kohaletoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
— Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Tarnetasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
— Info toote kohta on toodud Veebipoes vahetult toote juures.

 


 

TELLIMISLEHT

Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted ostukorvi lisada. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toote kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab turvaliselt tasuda


 

järgmisi makseviise:

Lingid Eesti pankadele: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
Märge! Pangalingi kasutades tasudes tuleb kindlasti vajutada pangalehel nuppu “Tagasi müüja juurde”.

Maksed tehakse Stripe’i kaudu. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingi abil tasumisel, vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga maksmisel turvalises Stripe keskkonnas. Müüjal puudub juurdepääs ostja panga- ja krediitkaardiandmetele. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumise hetkest e-poe pangakontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Stripe.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida laoseisu lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse viivitamata tasutud raha (sh toote kohaletoimetamise kulu). kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmise päevast arvates.


 

KOHALETOIMETAMINE

Müüme ja tarnime kaupa ainult Eesti piires.
Kõik meie tooted tarnitakse SmartPOSTi ja Omniva iseteenindusautomaatidega.

Kauba kättetoimetamise kulud sisalduvad toote hinnas.

Eestisisesed pakid jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 7-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast.


 

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil, kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, mis on lubatud toote testimiseks füüsilises poes.

Kui toodet on kasutatud muul otstarbel kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat vahendustasu vastavalt hinnaalandusele. . kauba maksumuses. Toote tagastamiseks tuleb 14 päeva jooksul alates avalduse kättesaamisest esitada e-posti aadressile narwa@makk.ee toote ostmisest keeldumise avaldus, mille vormi leiab siit: “pood”. kaup hiljemalt.


 

TÄHELEPANU! Palun lisage kindlasti oma tellimuse number, mille leiate meilt tellimuse esitamisel saadud tellimuse kinnitusmeilist.

— Kõik tagastatavad kaubad peavad olema uued, kandmata ja pesemata (erandid).
— Kui kaupu vahetatakse, peab vahetatav kaup olema võrdse või väiksema väärtusega.
— Tagastamise saatmiskulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on toote puudus või Lettering.ee viga kohaletoimetamise ajal.

Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatav kaup ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga kaup).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist või esitama tõendid selle kohta, et andis kauba kauba vedajale üle eeltoodud tähtaja jooksul.

Veebipood tagastab tagastatud kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast keeldumise saamist kõik ostjalt lepingu alusel saadud vahendustasud.

Veebipood võib keelduda raha tagastamisest kuni lepingu esemeks oleva kauba kättesaamiseni või kuni ostja esitab tõendid selle kohta, et ta on kauba tagastanud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

Kui tarbija on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutavast odavaimast tavapärasest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole Veebipood kohustatud tarbijale hüvitama kulu, mis ületab tavapärase saatmisviisiga kaasnevat kulu.

Veebipoel on õigus keelduda ostu-müügitehingust ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud kauba turuhinnast oluliselt madalam. .


 

ÕIGUS ESITADA NÕUE

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ja mis ilmnes kahe aasta jooksul kauba üleandmise päevast arvates. kaup müüjale. ostja. esimese kuue kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel. Vastutus vastava oletuse ümberlükkamise eest lasub veebipoel.

Ostjal on õigus puuduse tuvastamisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja.
meili teel narwa@makk.ee või telefonil +372 53636322.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis ilmnevad pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada, hüvitab veebipood ostjale kõik ostu-müügilepinguga kaasnevad kulud.

Tarbija kaebusele vastab veebipood kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


 

OTSETURUNDUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid transpordiettevõtetele kauba kohaletoimetamiseks.

Veebipood saadab ostja e-posti aadressile uudiskirju ja pakkumisi vaid juhul, kui ostja on veebilehel oma e-posti aadressi sisestades oma soovi avaldanud ja andnud märku, et soovib saada e-posti teel teateid.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti teel saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest, teatades sellest meile aadressil narwa@makk.ee teatega “eemalda meililistist”.


 

ARGUMENTIDE RESOLUTSIOON

Kui ostjal on veebipoe kohta pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil narwa@makk.ee või telefonil: +372 53636322.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saate tutvuda ja avalduse esitada siin (https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine). Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevate vaidluste lahendamine. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjoni poolt on tasuta.

Ostja saab vaadata EL-i tarbijavaidluste lahendamise platvormi (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET).


 

MÜÜGI ÕIGUS JA PARTNERLUSPAKKUMINE

See pakkumine on mõeldud ettevõtetele ja koostööpartneritele. Tellida saab ühe partii (15 tk) (erinevad suurused). Soodustusega. Kirjuta sellest narwa@makk.ee.

Oleme koostööks valmis. Kui teil on ideid ja ettepanekuid, kirjutage meile dm@izo.ee.